En sån dag!

Dagen eller ska vi kanske börja med natten. Den har varit olidlig. Vridit på mig i princip hela natten, ont i brösten, ryggen och magen. Så har mestadels varit vaken inatt. Så i morse klev jag upp åt frukost och la mig igen eftersom jag hade så ont. Mina tabletter hjälper inte. Det har till och med kommit tårar idag, allt kändes helt plötsligt så meningslöst. Då tog jag av mig bandaget och tittade på mina bröst, ja det låter konstigt men jag blev faktiskt på bra humör. För er som tappat ett bröst vet vad jag pratar om, och att nu få se en "bulle" där istället för ett ärr är så jäkla bra för självförtroendet. Även om det är snett, ojämnt, ömt och i regnbågens alla färger så sitter dem på plats!
På em åkte vi och handlade lite gott och hade fredagsmys! 
Blir så glad när jag ser Selma, min energikälla!! 
Tänk så mycket hon har fått lida för allt som hänt, lilla barn. Mer om de en annan gång.

Nu ska jag försöka sova!
Hoppas det går bättre inatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0