Det vi inte trodde var möjligt.

För snart 5 år sedan satt jag inne hos läkare när hon säger att du mest troligt kommer bli steril efter din efterbehandling. Dom orden ekar fortfarande i mitt huvud. Det gjorde så ont i hjärtat att höra dessa ord. Vi fick iaf göra en så kallad halv ivf, vi plockade ut ägg dessa 17 stycken befruktades innan dom lades i frysen. Men min kropp överraskar oss igen som så många gånger förr. Den 5e Augusti i år fick vi det nämligen svart på vitt, jag är inte steril för i min mage ligger det nu en liten liten bebis som beräknas att komma ut den 12 april 2017. JAG ÄR GRAVID utan äggen i Umeå DET GICK PÅ VANLIG VÄG. Är det inte fantastiskt? Min kropp fungerar och jag ska äntligen få bli mamma igen, som jag har längtat och väntat. Den blivande storasystern pussar alltid på magen och säger - Godnatt bebisen jag älskar dig innan hon går och lägger sig. Kärleken svämmar över. Lilla miraklet va vi längtar efter dig <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0