Glad att jag kan hjälpa någon att våga!

När jag vaknade i morse hade jag fått en kommentar av någon som jag inte känner.
Det känns så otroligt bra att kunna hjälpa någon som har tankar och funderingar krig bröstcancer. 
Den här tjejen har inte riktigt fått hjälp av vården och ska pga av mig ringa och be om en ordentlig utredning. 
Utmärkt start på min dag iaf att jag genom min blogg nått ut till folk utanför!
Jag hoppas från djupet av mitt hjärta att det inte är någon cancer som byggt bo i din kropp! Lycka till.
 
Hej! 
Jag har nu denna morgon läst igenom hela din blogg, vilken himla tuff tjej du är! 
Jag hittade din blogg när jag sökte på ung bröstcancer på Google. 
Själv är jag 24år och jag "vågar" inte riktigt kolla upp knölen som dök upp i mitt bröst för 3månader sedan. 
När jag ringt divs. Mottagningar och även 1177 har de sagt att det är mer eller mindre omöjligt att få bröstcancer när man är så pass ung. Så nu tack vare dig tänker jag kräva en undersökning. 
Jag hoppas att allt går väl för dig i famtiden, jag tror på dig. 
Lycka till! 
Kram
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0