Julklapp.

För ett tag sedan skrev ung cancer på sin hemsida att man kunde söka en julklapp av dom. Det nappade jag på direkt men hade aldrig trott att jag skulle få den julklappen. 
Det jag sökte om var en resa tillsammans med familjen. 
Så för några dafar sedan ringde Anna från Umeå och ville bjuda mig och hela min familj (10 personer) på en hotellnatt och 3-rätters middag på ett mysigt hotell i Umeå. 

När jag fick detta telefonsamtal började glädjetårarna att rinna.  Dom  ville ge mig den finaste julklappen en människa kan få. Jag blir så otroligt rörd att det finns så otroligt varmhjärtade människor som tänker på mig och min familj. Den här julklappen är ett tack till min underbara familj som stöttat och hjälpt mig under min bröstcancer. Utan er kanske jag inte skulle ha levt idag. Så tack Ung cancer, tack Anna med personal från Umeå och tack min älskade familj för att ni finns jag älskar er allihopa!

 

Det är nästan för bra för att vara sant. Jag kan inte riktigt tro att det är sant. <3 TACK TACK TACK!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0