Det var inte såhär det skulle bli.

Inte trodde jag att livet kunde ta en så ofattbar stor vändning och bli som det blev. Det var inte alls såhär det skulle bli.
 
När man är ung planerar man livet som det kommer men jag som fortfarande är ung kan inte alls planera mitt liv som det kommer. Jag är botad från en dödlig sjukdom, men biverkningarna från helvetet kommer aldrig att lämna min kropp. Jag kan inte planera mitt liv längre än några dagar framåt. För mitt liv vändes upp och ner på bara några dagar och hjärnan är så inställd på att någonting ska hända igen..
 
Det gör så ont på insidan ibland att man nästan går sönder. 
Jag är bara 22 år men har varit med om så mycket. 
Alla har vi haft kriser i livet men jag tror ingen som är 22 år har planerat sin begravning in i minsta detalj.
 
Det som gör mest ont just nu är att jag tror att jag aldrig kommer bli som en "vanlig" människa. 
Att jag kommer ha svårt att få jobb pga min kroniska smärta i armen, mitt förflutna och min rädsla att misslyckas.
Jag vill inte vara den som folk tittar ner på och tycker synd om. 
Jag vill vara den jag en gång var!


Kommentarer
Anonym

Du blir aldrig den du varit men du blir starkare för varje dag?Du kommer aldrig att glömma allt du gått igenomLivet har gett dej alldeles för mycket lidande redan men du kommer att gå stark ur det här .Du kommer så smånigom att bli lika glad och lycklig igen men det får ta tid.Allt ska bearbetas och man kan inte skynda på ...Du kämpar så bra och vi är många som finns här för dej Kram älskade barn

2014-08-13 @ 20:57:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0