Så jävla förbannad

På det svenska folket som inte har en jävla aning om vad jag och min familj går igenom.
Människor som sitter vid datorn på olika forum och analyserar, kritiserar och dömmer mig utan att ha träffat mig eller min familj. Går på mig som privatperson, ung mamma, gift vid ung ålder och dessutom har hus.
WTF? Vem fan bryr sig om det. Jag gick inte ut i tidning eller radio för att svenska folket skulle tycka synd om mig. Jag gjorde det för att jag är en bra medmänniska och tänkte lite längre än vissa andra. Jag gjorde det för att ingen annan ska råka bli avvisad ersättning pga otydlig och dålig information av olika myndigheter.
Jag fattar inte varför alla hakar upp sig på att jag var 19 år och nybliven mamma och dessutom nygift.
DET VAR JU FÖR FAN ATT JAG INTE SKULLE FÅ NÅGON ERSÄTTNING SOM SKULLE UPPMÄRKSAMMAS I MEDIA!!!!!!
 
Jag är helt seriöst besviken och jag skämms att bo i ett land med så många fördommar.
Samhället säger " om man inte står för det man tycker är fel och gör någonting åt det så kan det aldrig bli någon skillnad"
Nähä men spelar det någon roll om man försöker hjälpa andra nej för då blir man påhoppad och nertryckt av idioter som inte har något vett i skallen.
 
Tack sveriges befolkning för att ni trycker ner dom som är svaga, tack för att ni lägger energi på att skriva en massa skit om folk som ni inte vet ett jävla skit om. Att till och med kolla upp inkomster, hur mycket lån vi har och andra "privata" uppgifter är så jävla lågt.
 
Tack nu känner jag mig så otroligt glad att min dotter ska växa upp i det här landet!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Veronika

Försök att inte bry dej, det är svårt. Men lägg den energi du har på din familj, dina vänner och allt de fina runt dej. Folk kommer alltid att ha synpunkter och det finns alltid något att "klaga" på.
Har börjat förstå vad du går/har gått igenom!
Var stark! Jag beundrar hur stark du är som mamma, fru, kompis och Lisa! Fortsätt kämpa.

2012-10-13 @ 13:49:21
URL: http://heffasmamma.bloggplatsen.se
Louise

Men så sjukt!

2012-10-14 @ 10:36:56
Lina

Gud va förbannad man blir. Kan man inte vara lite med känslig nån gång ist för att bara hitta fel på andra för att dra upp sig själv. Arg blir man!!

2012-10-14 @ 21:04:47
URL: http://httplinaalmen.blogg.se
Erica

Folk är allmänt sjuka i huvudet, det är ju tyvärr bara att inse.Jag tycker iaf att du gjorde de jävligt bra<3
Det är ju även så att det är de negativa idioterna som ids skriva och gnälla (förmodligen för att de inte har några liv de små assfacen) och de som håller med om att deta är sjukt bara läser och kommenterar inte.

2012-10-23 @ 12:46:58
URL: http://nauticstar.blogg.se
pia lovholt

försök att vara som en gås, låt allt vatten rinna av dig, men du ska låta orden och skriften rinna av dig, bry dig inte om vad folk tycker om din ålder bla bla, de är osympatiska och inte speciellt smarta. inte var det nån som tyckte så för 50 år sen då man gifte bort unga flickor. focusera på det du har det är där du får energi ifrån, kramar i massor från mig // pia

2012-10-31 @ 20:41:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0