Moget!

Tänker inte ens börja argumentera på din kommentar "Tobbe", sjukt onödigt och du förstår antagligen inte att detta är MIN blogg där jag skriver HUR jag vill NÄR jag vill om precis VAD jag vill. Läs inte bloggen om du tycker det jag skriver är stötande.

Åkte iaf in på akuten igår med hjärtklappning, hård puls och en stickande känsla i bröstet. Allt såg bra ut och fick åka hem vid 00. Är en biverkning på medicinerna jag får så det är inte alls farligt. Det känns bra att få vara hemma igen och nu ska jag bara vila för vid minsta lilla rörelse får hjärtat spratt och börjar leva ett eget liv med lite extraslag och hård puls.
Skriver det ord som jag verkligen hatar haha ordet VILA huvva :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0