Målet är nära

Just nu är jag i Umeå för min 5e behandling, tänk snart är det ÄNTLIGEN färdigt fy fan så skönt! 1 behandling kvar efter den här och sen äre ju antikropparna kvar men dom är inte alls lika jobbigt som cellgiftet. Jag börjar känna att det finns ett slut på allt ändå.

Har läst på lite olika bloggar och forum om personer som också haft cancer men inte fått någon efterbehandling och vilken oro dom känner. Deras högsta önska var att få den här efterbehandlingen för att vara säkra på att alla små cp celler försvinner.
I början förstod jag inte alls hur dessa människor tänkte men nu när jag genomlidit behandlingen så förstår jag.
Det har lätt varit den jobbigaste och mest påfrestande tid i mitt liv. Inte en rolig sak att göra för att "bli frisk".
Håravfall, magont, smärta i både hjärta och själ, utslag och för att inte tala om illamåendet. Men jag har gjort det för att min kropp ska orka fortsätta leva i många år till. Jag skulle aldrig klara av att gå i ovisshet och inte få behandling. Så nu hoppas jag att både min kropp och han där uppe bland molnen fattar att jag är färdig med alla sjukdomar nu. Inga fler tack!

Nu ska jag ringa på klockan och be dom koppla fast mig i giftet. Får se vem som hänger efter mig idag.
Hoppas det går bättre den här gången!

-----------------------------------------------------
Här kommer en mycket bra låt!!

Jag bygger, bygger upp
O du river, river ner
Du gör mig så lack
Du vägrar ge upp

Börjar klättra, klättrar upp
O du drar mig, drar mig ner
Vi måste ta ett snack
Hör upp, du måste flytta på dig

Flytta, flytta, flytta, flytta, flytta, flytta, flytta, flytta, flytta, flytta, flytta, flytta
Du måste flytta på dig

Saningen är, jag är som du
Sanningen ser, du fucka ur
Låter såhär, du måste flytta på dig

Inget du sa, var någonting bra
Inget du var, ville jag va
Ingenting alls
Du måste flytta på dig

Jag hörde var du sa, bakom ryggen var du svag

Och hela världen sa

Jag bygger, bygger upp
O du river, river ner
Du gör mig så lack
Du vägrar ge upp

Börjar klättra, klättrar upp
O du drar mig, drar mig ner
Vi måste ta ett snack
Hör upp, du måste flytta på dig

Flytta, flytta, flytta, flytta, flytta, flytta, flytta, flytta, flytta, flytta, flytta, flytta
Du måste flytta på dig

Följer med in, följer med ut
Följer mig dit, följer mig runt
Vad vill du ha
Du måste flytta på dig

Slösa min tid, släpp mig fri
Vi är passé, fattar du de
Köra igen
Du måste flytta på dig

Jag hörde var du sa, bakom ryggen var du svag

Och hela världen sa

Jag bygger, bygger upp
o du river, river ner
Du gör mig så lack
Du vägrar ge upp

Börjar klättra, klättrar upp
O du drar mig, drar mig ner
Vi måste ta ett snack
Hör upp, du måste flytta på dig

Dom säger att det bara är saker som man ser
Men jag vill veta, måste veta mycket mer
Ja bakom molnen skymtar mer än horisonten
Psyket det är komplex med alla sina monster

Dom säger att det bara är saker som man ser
Men jag vill veta, måste veta mycket mer
Ja bakom molnen skymtar mer än horisonten
Psyket det är komplex med alla sina monster

Och hela världen sa

Jag bygger, bygger upp
O du river, river ner
Du gör mig så lack
Du vägrar ge upp

Börjar klättra, klättrar upp
O du drar mig, drar mig ner
Vi måste ta ett snack
Hör upp, du måste flytta på dig

Jag bygger, bygger upp
O du river, river ner
Du gör mig så lack
Du vägrar ge upp

Börjar klättra, klättrar upp
O du drar mig, drar mig ner
Vi måste ta ett snack
Hör upp, du måste flytta på dig!!



Kommentarer
morbro andreas

men fan vad najs visste väll du skulle klara det fast det varit jobbigt. nu är det bara massa fina bra år framöver med din gubbe o semlan fannn nu vart jag sugen på en semla när jag tänkte på det hmmmm stora kramar till er alla

2012-05-31 @ 12:47:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0