Less på att "vara sjuk"

Just nu är jag så otrligt less på att "vara sjuk".
Är ju inte sjuk utan det är ju bara den här efterbehandlingen som gör mig så illamående och trött hela tiden.

Hade ju sett fram emot året 2012. Tänkte ju plugga vidare och förhoppningsvis få mig ett jobb.
Träna med Atlas och göra han till en lydig och fin vovve som kunde gå lös överallt.
Ligga och steka i solen, bada med Selma och fara runt med husvagnen.
Men nu bli det inte alls som jag vill och hade tänkt mig.

Atlas ska säljas till fodervärden för vi har inte tid/ork med han nu när allt detta hände.
Ligga och steka i solen är bara att glömma, ska få strålning och ska inte vara i stark sol. Måste skydda huden just där strålningen kommer att vara så det blir att ha tröjja på sig hela sommaren. KUL!!
Blir att vara i (ursäkta mig Umeåbor) äckliga Umeå med husvagnen HELA sommaren eftersom behandlingen kommer vara i flera veckor. Kul att åka med husvagnen men inte till Umeå, blir bara påmind av behandlingen hela tiden. Bada med Selma är jag bara inte redo för än. Kanske hinner ändras till sommaren men som det är nu så kommer inte det att ske. Att plugga vidare känns inte roligt längre. Motivationen har helt försvunnit. Jag vet inte vad jag vill bli. Jag har några ideer men jag vet inte.. Skulle villja bli något "viktigt" en person som "behövs" i detta samhälle.

Vill bara vakna upp ur denna mardröm och leva mitt liv som jag hade planerat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0