Fuck Cancer!

"Cancer är en vidrig sjukdom. En vidrig sjukdom som stampar in i människors liv utan att visa någon respekt eller hänsyn. En sjukdom som tar liv och skapar oändligt mycket sorg och oro.

Därför är det okej att hata cancer.
Det är okej att vara arg, skrika och använda fula ord.
Det är helt enkelt okej att säga ”Fuck Cancer”.

Lånade den här otoligt bra texten från
www.ungcancer.se

Bara för att jag tänker visa hela världen att jag HATAR cancer och tänker ge mig fan på att jag kommer överleva och besegra den så ska jag köpa den här snygga mössan som ska pryda mitt huvud.


FUCK CANCER!!



Kommentarer
Mia och Lasse

Cancer är vidrigt! Precis som du skriver och säger och lever och vet. Just därför skulle vi vilja be dig att noga tänka igenom idén med att skaffa ett så kallat ute-spa-bad som ska renas med klor. Vi utgår från alla de senaste rapporterna om klorets cancerframkallande egenskaper på människors slemhinnor och där man till och med vill förbjuda babysim av den anledningen. Som ett råd på vägen bara... för mera cancer vill vi gärna undvika - om det går!

Kram!

2012-05-04 @ 11:30:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0