Det är dessa människor som gör livet lättare att leva!

http://www.kuriren.nu/nyheter/default.aspx?articleid=6421567

Det här är min brors tjej Erica som anordnat konserten ikväll för ung cancer. Blev så otroligt glad/berörd när jag läste artikeln i kuriren att jag inte kunde hålla tårarna tillbaka. Tänk att hon gör detta för unga människor som jag som cancern har hoppat på. Trots att hon själv inte är drabbad. Att hon och min bror lägger tid och energi på en välgörenhetskonsert för att sponsra just ung cancer och gör att forskningen kan gå vidare. Inga ord i hela världen kan beskriva känslorna som finns i min kropp.

Hoppas så många som möjligt kommer ikväll :) själv ska jag verkligen försöka komma, i alla fall en stund.

Tack underbara Erica och bror för att ni stöttar, finns där för mig och min familj och såklart för den här konserten. Ni är helt jävla Awesome!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0