I Umeå.

Sådär då var vi i Umeå. Imorgon klockan 9 börjar giftet härja i min kropp. Hoppas att jag inte mår lika illa som förra gången. Har dock fått en extra medicin mot illamåendet så får hålla tummarna att dom hjälper.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Händer inte så mycket just nu förutom cellgiftet. Håret har trillat av och det är så hemskt att titta mig själv i spegeln. Det är så fult och äckligt. Nåja det kommer ju växa ut igen.

Idag är det våran älskade dotters 1 års dag och det känns så hemsk att vi måste vara här i Umeå. Vi firade henne igår men det är ändå något speciellt med födelsedagar. Våran älskade prinsessa som ska ha en mamma som ska vara sjuk :( men nästa år då ska jag vara piggare.

Snart fyller jag ju också år, 20 hela år. Dock vill jag inte fira den. Ska lägga mig under sängen och vägra komma fram haha.

Nu ska jag försöka se lite tv och sen sova. Blir som sagt en tung dag imorgon. Håll tummarna och tårna att jag slipper illamåendet nu.



Kommentarer
jenny

lycka till imorgon, håller alla tummar och tår att du slipper må lika dåligt som sist kram

2012-03-26 @ 21:16:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0