Tack!

Jag vet faktiskt inte hur jag hade mått idag om jag inte hade haft bloggen att skriva ut allt i. Mest är det ju för mitt egna välmående men jag vill ju ändå att ni som bryr er om mig ska få veta vad som händer i min kropp och hur jag tar mig igenom detta.
Dessutom alla som har kommenterat och gett mig styrka , ojoj ni vet inte hur mycket ni har betytt/betyder för mig… Ni är änglar allihop!!

Det har varit många fina stunder men det har även varit många jobbiga. Det har varit både roliga och tråkiga inlägg här på bloggen.
Fast det är så livet är.. motgångar och framgångar…

Jag bloggar inte varje dag, inte om allt men det mesta. Jag kommer fortsätta blogga även när jag blir frisk.
För även när jag är frisk från cancern så kommer det dagar då cancern gör sig påmind och då finns ni här… och bloggen… Detta gör mig så glad att jag har en vägg att luta mig mot. Även om nästan ingen av er som läser har varit med om samma sak som mig, så vet jag att ni lyssnar och uppmuntrar mig till att fortsätta kämpa.




Kommentarer
Catti

Du är helt amazing! Många hade nog grävt ner sig totalt men du är en sann kämpe. Jag hejar på dig!

2012-06-06 @ 21:57:52
URL: http://www.catti.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0