Ett stort steg i rätt riktning.

Ja igår gjorde jag någonting som jag aldrig trott att jag skulle göra. Jag gick på stan utan peruken! Hade en mössa på mig men ingen peruk, fan jag är stolt över mig själv. Jag vågade! Lite obehagligt och ovant var det. Kändes som att alla tittade. Största rädslan är nog att någon ska kommentera situationen. Nöjd över mig själv tänker jag nu motivera mig själv att ta på mig bikinin och våga bada med min dotter i sommar. Känner redan hur ångesten och paniken kommer krypandes. Nåja allt har sin tid. Hoppas bara jag klara det!!

Mår ganska bra efter den här cellgiftsbehandlingen. Är trött och har ont i kroppen men annars är det inte så farligt. Mest irriterad på min hjärna som inte fattar att den måste också vila.

Nu lägga sig och vila lite så jag orkar med lite bestyr på stan.



Kommentarer
pia lovholt

heja dig lisa, du har övervunnit ännu en kamp, att gå utan din peruk, du har vågat visa din nakenhet din skörbarhet och du har visat det med bravur, res dig upp och ha rak rygg, du är bäst precis som du är, ingen ska tycka nåt eller tänka nåt innan de gått i dina skor.



du är en stor förebild för andra unga med cancer, känn dig stolt, du har varit i den mörkaste djävulska håla och du står på bena än, du kommer att gå ur detta som en stark självsäker redig kvinna. allt du genomlidigt i ditt liv kommer du att se tillbaka på och du kommer att känna dig mäktig att du har klarat allt.



lev och njut lisa för ingen är som du, du är värdefull och älskad precis för den du är.kram i massor från pia

2012-06-05 @ 11:51:19
Erica

Så jävla bra gjort Lisa!:D



Du vågar bada också, ba gört;D

2012-06-05 @ 11:54:38
URL: http://nauticstar.blogg.se/
mamma och pappa

visste att du skulle klara det:)du är så otroligt tuff och duktig /saknar er kram

2012-06-05 @ 20:13:39
louise j

snacka om att du är tuff!!

2012-06-05 @ 21:16:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0