Det blev sommar i alla fall.

Ja nu är sommaren här. Åh så underbart. Bara synd att jag inte får sola i sommar :( jaja jag tar igen det nästa sommar!

Orken den börjar komma tillbaka. Så skönt när jag orkar gå 2 km utan att stupa. Är mycket gladare och piggare än för 6 månader sedan.

Om 1 vecka gör jag äntligen klart min sista cellgiftsbehandling :D fy fan så skönt. 1 gång med biverkningar kvar.

Nu är det dags att börja planera en liten fest för nära och kära som hjälpt mig på olika sätt genom behandlingen. :) så håll utkik i brevlådan efter ett inbjudningskort!



Kommentarer
Jessika - Mamma till Milton ♥

Oj så skönt att det är sista behandligen nu! Sen slipper du den där jävla skiten, bara hoppas du slipper så mycket biverkningar och att du får fortsätta vara pigg och glad!

2012-06-13 @ 12:46:06
URL: http://jessiiika.blogg.se/
Lind

Åh min älskade vän! Nästa sommar tar vi igen solen, finns inte så mycket av den här i Irland! <3

2012-06-17 @ 14:46:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0