Växer som ogräs!

Håret växer så otroligt mycket, nästan värre än gräsmattan haha



Kommentarer
Louise

Om du har vägarna förbi piteå så hör av dig så tar vi lite bilder :)

2012-08-11 @ 16:14:17
Erica

Men shit vad de har växt!!
Nu har du snart lika långt som innan cellgifterna:)

2012-08-16 @ 22:49:18
URL: http://nauticstar.blogg.se
Cicci

Har suttit och läst igenom din blogg och måste bara säga hur duktig du är som verkar hålla humöret uppe fastän det är tungt och jobbigt. Har fått tårar i ögonen många gånger när jag läst dina inlägg och tycker du är stark som orkar skriva ner dina tankar och delar med dig. Att kunna skriva om det som händer tror jag är väldigt bra för att kunna bearbeta och kunna gå vidare. Det kanske är andra som är i din sits eller har någon närstående som går igenom samma sak och då kan det vara skönt att läsa din blogg och få tröst och styrka att gå vidare. Du är otroligt duktig på att sätta ord på saker och ting, och ideen om att skriva en bok tycker jag absolut att du ska spåna vidare på.. Skönt att läsa att behandligarna har gått bra och fortsätt kämpa och håll humöret uppe. Ta hand om mig!Kram

2012-08-18 @ 21:25:48
URL: http://www.homesweeethome.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0