Några dikter!

Har fått några fina och underbara dikter av nära och kära, tänkte dela med mig utav några :)
 
"Det som bränns, det förgås.
Och det som brinner, blir bränd.
Det vi vet, försvinner, 
Men det vi har, kommer vi ihåg."
 
Den dikten har jag fått av min bror ♥
 

Jag önskar jag hade
en sådan förmåga
att tända en hälsans
läkande låga.

Då skulle den särskilt
för dig få brinna
få allt det onda
att helt försvinna.

Den skulle se till
att kurvan vänder
och att du får omsorg
av goda händer.

Dag och natt
hos dig den skulle vaka
och ge dig all kraft
att få hälsan tillbaka.
 

Den fick jag av min syster ♥
 
 

How can this world be so dark
So unfair and so untrue
How did the cards of life
Fold right on top of you

God in Heaven, hear my prayer
If you are still above
Send Lisa hopes and dreams
And lots and lots of love
For this I only ask of you
To conquer all her fears
And let her soar like an eagle
Across the Trail of Tears
 

Den här fick jag av min morbror Anders ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0