Nöjd med det jag har.

Precis som rubriken lyder, så är jag nöjd med det jag har. Innan jag blev sjuk så ville jag alltid ha det bästa/ finaste. Bästa telefonen, finaste bilen, nya saker till hemmet mm. Men nu känner jag att jag är nöjd med det jag har. Materiella ting är så obetydliga just nu. Det finns inga saker i världen som skulle kunna göra situationen bättre. Det enda jag vill är ju att bli "frisk". På ett sätt är jag ju frisk, bara behandlingen som gör att jag känner mig sjuk. Konstigt det där att jag mår sämre under behandlingarna än jag mådde när jag fortfarande hade cancern kvar i bröstet.. Orättvist om ni frågar mig, tycker det kan vara tvärt om ju. Nu är det familjen och dom underbara vännerna som får mitt hjärta att orka fortsätta klappa vidare. Ingen är så bra som ni <3

På måndag åker jag iaf ner till Umeå igen för 3:e behandlingen. Woho halva cellgiftsbehandlingen är då avklarad :D kommer få sista kuren av den här sortens cellgift. Resterande 3 gånger blir en annan cellgift + att behandlingen med antikropparna startar. Bara hoppas och be till gud att jag får må så bra som möjligt.

Tänkte tacka min mammas moster Ingela som så snällt ställer upp och hjälper mig att sy fickor till min bikini och mina BHar. Så bra att det finns underbara människor i min släkt i alla fall. Tack!

Nu ska jag sluta mina ögon och försöka sova. Sov gott på er!

~"Det som hänt oss, formar oss inte till det vi är.
Det är dom slutsatserna vi drar av det som hänt oss,
som formar oss till den vi är."~
Stewart Emery



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0