Operation.

Snart är dagen B här. BRÖSTDAGEN!  
Jag och min mamma åker ner till Umeå imorgon och på fredag morgon är det ÄNTLIGEN dags för operation! 
Dagen som jag längtat efter i 1 år och 9 månader är äntligen här. Kan nästan inte förstå att det är sant.
Jag ska bli hel, jag ska bli kvinnlig igen! Helt underbart och fantastiskt. 
 
Det komme komma upp bilder på resultatet och jag kommer säkert uppdatera hur läget är bara jag orkar.
Nu ska jag packa det sista och sen försöka sova. Kommer nog vara sjukt svårt.
 
Snart är mitt fula ärr borta, och min kropp kommer prydas med ännu fler ärr men även ett bröst. Förstå ett bröst kommer att sitta på min kropp. Kommer ju knappt ihåg hur det var även om jag har ett kvar. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0