Snälla ta inte min syster

Igår när jag satt och väntade på min syste som gjorde en mammografi kom tankarna och jag kan nästa säga att dessa ord kom från mitt huvud. Det var precis så här jag kände. Som tur var så var allt som det skulle med min älskade syster!
 
Snälla ta inte min syster
låt inte henne gå igenom det jag har gått igenom.
ta mig istället, sätt mig i elektriska stolen.
låt mig skrika för dig
sätt ingen press på henne sätt all tyngd på mig.
bryt mig,
ta inte hennes tårar
jag kan tvinga fram alla du vill ha, du kan få ett hav
ta bara inte min syster.
jag skulle jaga in den mäktigaste guden in i en hörna
för att be om alla stjänor
jag skulle stå med knytna nävar mot den värsta djävlen
kämpa och slita tills hennes plågor försvinner
för jag vill ge henne det finaste och ta bort det värsta
jag kan springa in i en storm av demoner
låta dom hacka på mig, låta alla få en bit av mig
bara du inte tar min syster
snälla lägg dina mörka vingar över mig istället
lägg ner dina demoner dina djävlar i samma skugga
och låt dom få mig
bara du inte tar min syster i din famn
så jag ger mig till dig
bara du inte tar min syster ♥
 
 


Kommentarer
mamma

så fint <3 och så känner jag för dej skulle hellre ta allt själv bara mitt barn slapp lida ....

2012-09-21 @ 12:18:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0