Bara för att det gick så bra..

Så är det någon som vill mig illa och slår på mina ben så jag åker ner på golvet.... Om det är Gud eller djävulen det vet jag inte men snälla sluta.

Igår gick allt bra tills vi skulle åka hem. Var tvungen att stanna 2 timmar för att se bieffekterna på både antikroppen/ antikropparna och cytten. Fick självklart utslag i ansiktet så fick stanna 2 timmar till. Fick medicin mot det och skulle få åk a hem eftersom jag inte kände mig sjuk på annat sätt. Åkte förbi frasses för att äta lite men fick sjukt ont i magen, kände mig inte alls bra. Såg att det var en massa blod i toastolen och åkte direkt tillbaka till sjukhuset. Hade frossa till 1000 men ingen feber.
Tog en massa prover men min kropp var snål med blodet så det tog sin tid. Venporten krånglade så dom höll på med den i säkert 1 timme. Läkaren klämde och kände på magen, gnuggade sig i huvudet och misstänkte en infektion i tarmen eftersom bieffekterna jag har ska tydligen inte komma så fort. Förvånad? Eee nej .. Fick antibiotika igår natt och nu är det bara att vänta på nya prover och hålla tummarna att det inte finns några bakterier i min kropp. Fick även lite tungt att andas så fick inhalera och det hjälpte faktiskt, fick även tavegyl mot eventuell allergi. Blev trött som tusan och somnade efter typ 30 minuter.
Bara att hålla tummarna att allt går vägen. Vill åka hem till min lilla bebis, min egen säng och min egen kyl haha.

Nu ska jag vänta på sköterskan som ska bråka med venporten.



Kommentarer
Mamma

Upp och ner ner och upp....Denna sjukdom är jävlig och elak...Men du är en tuffing som övervinner den och klara motgångarna!!!Du är otrolig Lisa på kämpa!!Selma skickar tusen krya på dej kramar så du snart är hemma igen!!

2012-05-09 @ 08:00:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0