Inte alltid lätt.

Sådär då var operationen gjort och smärtan har tagit över min kropp. Än så länge är det inte värt det men den dagen jag får se mina bröst kommer min uppfattning nog att ändras.

3 drän och 2 slangar som ger mig smärtstillande var 4e timme! Inte skönt att ligga på rygg i 22 timmar i sträck.
Har fått typ liggsår/skavsår på ryggen, mindre skönt. 

Men dagarna går framåt ändå. Jag har orkat kliva upp på toaletten och faktiskt gått några svängar i korridoren. 
Ett litet steg är bättre än inget!


Blåslagen, hög, ont i magen,ont i ryggen och uttråkad. Tur jag har min mamma här som kan hjälpa mig att lägga till kudden, ge mig dricka mm. <3 nä nu är det dags att krypa ner i sittläge i sängen!
Imorgon är en ny dag!! 


Kommentarer
Pia lovholt

Du är en kämpe som genomlidit och som genomlider fortfarande snart "är du hel" hoppas du kan lämna detta bakom dig . Idag såg jag tv på komikern som gör narr av kungahuset hon har också bröstcancer den verkar vara överallt. Nu får såren läka sen börjar livet kram och grattis till boopsen ;)

2013-10-20 @ 21:45:48
Inga-Lill

Heja Lisa :) Tänker på dej ofta och får lite uppdateringar via Annika och Andreas. Är så glad för din skull mest för att du är "frisk" igen men också för din rekonstruktion. Det kommer säkert att bli jättefint de är så skickliga kirurgerna. Kram till dej och din familj /Mammas moster

2013-10-23 @ 10:36:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0