Chillar med Jesus!!

Sådär. Sitter och väntar på tåget som ska ta mig hem från Umeå. Ska bli skönt att komma hem. Är trött och sliten i kroppen.
Helt sjukt att nästa gång är det min sista gång för behandling! Fattar ni, sista gången min kropp ska få lida!! Så jävla härligt.
Ska göra en "slutbesiktning" nästa gång, blir en röntgen, prover och en mammografi. Nästan så att jag är nervös inför mammografin.. Men att vara nervös är nog bara bra, då ser nog allt bra ut :)

Tänk att efter den 1 maj så kommer jag att få leva med den eviga rädslan för "tänk om det kommer tillbaka"
Jag kommer också att få leva med känslan " jag kickade cancer ASS"
Stolt över mig själv :)




Kommentarer
Andreas Nilsson

ja du lisa vilken resa du gjort och jag bara säger jag är nog den stoltaste morbror som finns. snacka om duktig du varit en skit bra mamma fru och gammal vanliga glasa spraliga lisa fast du varit sjuk och du ska vara stol så in i helvet och det där med tänk om det kommer tillbaka kan du knyckla ihop o kasta bort nu är det bara massa fina bra år framför dej

2013-04-09 @ 20:51:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0