Varför!!

Mina tankar fylls av obehag
varje dag och dom gör mig
så svag

Det enda jag vill är att kunna
vara glad som den positiva
tjej som jag är och att vakna
upp en dag och känna lycka.


Varför säger människor "- Livet blir vad man gör det till"
Det är ju ren bullshit. 

Kan inte riktigt förstå uttrycket. Jag har inte valt att vara någon jävla provkanin för cancer. Jag har inte valt att tappa mitt hår. Jag har inte valt vilka människor som ska finnas i mitt liv genom cancern. Jag har heller inte valt att min familj alltid ska komma i andra hand. 
Vem och jag frågar mig VEM vill vara med på den resa som jag är med på. Svaret är ingen.
Så varför blev just jag straffad. 
Vad har jag gjort för fel? 
Så många frågor men jag kommer aldrig att få ett svar.
 
 
Hittade en bra bild på facebook. 
FUCK CANCER!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0