Hur man ska hålla huvudet ovanför vattenytan.

Det är många som undrar hur jag kan hålla humöret upp fast allt är upp och ner.
 
Fast livet inte gör som man vill och tar egna vändningar så försöker jag kämpa, inte bara för min egen skull utan också för andras. Självklart är jag inte glad varje dag, men det är nog ingen.
 
Det finns vissa saker som får mig att må bra och det är bland annat min underbara familj.
Vad skulle jag göra utan dom. Inga ord i världen kan beskriva hur glad jag är att jag har dom.
Kommer alltid med uppmuntrande ord, blommor, kramar och possitiv energi.
 
Sen mina underbara vänner. Ni må inte vara så många men ni vet vilka ni är och ni ligger närmast hjärtat.
 
Min fina lilla dotter, ojoj utan henne skulle jag inte vara den jag är idag.
Det finns en mening med allt.
 
Jag tror att min personlighet är stark. Jag har alltid haft skinn på näsan och inte varit rädd för att visa vem jag är.
 
Tar dagen som den kommer och försöker göra det bästa av cituationen.
Fuck Cancer!


Kommentarer
pia lovholt

när man hamnar i en sådan situation som du, så har du inget VAL än att kämpa för ditt liv. för sjukdomen handlar ju om liv eller död. och du väljer att kämpa för livet. och det viktigaste när allt är kaos är just att omge sig med positiva människor som ger en energi, göra roliga saker som gör att man för stunden glömmer bort eller kommer ifrån det svåra. så man tankar energi till de svåra stunderna. och sen är det ju så att man håller ofta humöret uppe bland folk men hemma med nära och kära det är där man faller. gråter är arg frustrerad så omgivningen ser ju bara det man visar åt dem. men du är en tapper tjej, med kämparanda precis som denise, ger inte upp i första taget. jag är glad att hon lärde känna dig så jag fick möjligheten att få vara med i ditt liv. kram till dig i massor

2012-09-01 @ 22:52:32
LisaLind

<3

2012-09-05 @ 19:58:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0