Äntligen!

Min underbara vän är äntligen tillbaka i Sverige efter 1 år på äventyr.

Saknaden efter henne har varit stor och det har varit konstigt att inte skicka iväg ett sms eller bara åka in till stan och ta en fika. Sen jag blev sjuk så har det varit jobbigt för mig att inte ha henne nära. Men även om hon varit i ett helt annat land så har hon ändå funnits där för mig genom både jobbiga och bra stunder. Det är ju helt underbart att man har en så underbar vän som verkligen ställer upp för en fast på avstånd. Tänk om alla kunde ha en vän som henne :)

Min fina vän, jag har saknar dig så sjukt mycket och jag är så otroligt glad att du finns i mitt liv <3



Kommentarer
LisaLind

<3

2012-10-12 @ 01:19:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0