Ångest...

Att det snart är måndag och dags att åka ner till Umeå igen... Vet inte varför det känns så här just nu. Brukar ju gå så bra men just idag känns det extra jobbigt. Har ju mått så otrolig bra i 2 veckor nu och vill inte må dåligt nå mer :( jaja bara bita i det sura äpplet och ta sig igenom det här utan att klaga allt för mycket.
Citerar Marika "pissjävlaskit-Cancer"

Nä i helgen tänker jag ta vara på varenda minut. Göra det jag tycker är roligt och framförallt spendera pengar på god mat/dryck.

Lev livet idag, imorgon kan någonting vända din värld upp och ner!



Kommentarer
Mamma

Ett steg närmare slutet av behandlingen ....Du fixar det här igen du är så duktig!!Ja i helgen håller du verkligen igång!!Förstår att du vill ta vara på alla bra dagar..

2012-05-05 @ 12:46:04
Josefin

Jag har följt din blogg. Min yngre syster är också en med bröstcancer... Ibland tänker jag, och vill fråga dej: Vad skulle du göra om du INTE FICK åka och få behandling?

2012-05-05 @ 17:22:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0