Nu ska ni få se.

Nu mina läsare tänker jag göra något som jag aldrig någonsin tänkte att jag skulle våga. Jag ska nämligen lägga upp en bild på hur mycket mitt hår har växt. Jag tycker det har växt otroligt fort och efter sommaren kan jag nog ta av mig peruken och visa mig offentligt igen med en kort frilla :) Lite nervöst är det att visa bilden här men någon gång måste jag ju våga. Idag känner jag mig stark och därför vågar jag! Det är fult som fan jag vet men det är så här jag ser ut och det är bara att acceptera.



Kommentarer
Anonym

du är bara bäst, det är inte alls fullt du är samma lisa ändå som vi älskar:)

2012-07-08 @ 22:24:28
Emma

du e otroligt stark och lika fin med som utan har!:)

2012-07-08 @ 22:49:05
pia lovholt

oavsett om du har långt hår eller kort hår eller inge hår alls så är du lisa i mina ögon, det har inte med håret att göra. du är du ditt fina vackra glada huggiga du.den försiktiga tillbakadragna vackra tjej ditt härliga skratt och dina tindrande ögon, det är det som är lisa i mina ögon. du ska vara stolt över dig själv.du har gjort livets hårda resa och du står på bena och är fortfarande dig själv. du har blivit sviken av vissa men du har också sett närheten till andra och det är en stor vinst. många kramar till dig lisa fortsätt i samma anda. // pia

2012-07-08 @ 23:53:58
Andreas Nilsson

inte är det fullt har ja ju sagt förut :-) och den som inte kan ta dej för den du är känner ju inte dej. det är insidan som räknas mäst men klar utsidan gör ju sitt. du är samma gammal roliga trevliga lisa och det kommer du alltid vara för mej ovasett vad krm morbror

2012-07-09 @ 07:35:59
Lina

Lisa du är så fin! De är inte alls fult du är bara ovan :) som ja sagt tidigare, du är så stark Lisa! Och ja hoppas du förstår varför <3 att visa ditt hår här på bloggn, att bada med bikini, att orka stå upp på dina två ben och göra roliga saker i livet som får dej att må bra trotts denna otroligt jobbiga tid. De Lisa de är en styrka som få har! Du är en underbar människa <3

2012-07-10 @ 09:47:52
louise

Du får väl se de som när britney spears rakade av sig sitt hår för att börja om på en ny sida med ett nytt liv, håret som växer ut nu är ju cancerfritt :) helt nytt hår! Friskt och fräsht omän kort i början

2012-07-22 @ 13:08:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0