Jag gjorde det!

Igår så tog jag på mig bikinin och hoppade ner i vattnet för första gången sen operationen :-D är så glad att jag vågade bada offentligt fast jag bara har ett bröst och peruk. Säkert svårt för er att förstå hur det känns.

I början var jag rädd att någon skulle titta konstigt i duschen när jag tog på mig bikinin men självklart hände det ju inte. Sen så var jag rädd att peruken skulle trilla av eller att det skulle synas att jag hade peruk men inte det heller :)

Så otroligt glad att jag vågade, nu behöver jag inte oroa mig längre när jag ska bada men min älskade dotter <3


Kommentarer
Jessika - Mamma till Milton

Fy så himla grym du är! Allting behöver bara lite tid, men att du skulle ha mod till att göra en sån sak tvekade jag inte en sekund över! Var stolt över det, verkligen! Så jäkla grym!

2012-07-02 @ 20:58:35
URL: http://jessiiika.blogg.se
Jenny

du fixade det galant. Du kan bada hur mycket som helst med lilla Selma:)

2012-07-02 @ 20:58:39
Emma

vad grymt Lisa!:)

2012-07-02 @ 21:09:07
Andreas nilsson

heja det var det jag visste du skulle klara det :-) nu kommer ni bara få bra saker i framtiden

2012-07-02 @ 21:18:10
pia lovholt

lisa nånstans på vägen har nåt gjort dig osäker och det har skapat rädsla hos dig, det har blivit viktigt för dig hur andra ser på dig. och detta är fel. det är du som ska tycka om dig och det finns folk som älskar dig mer och vissa mindre. men det ska inte påverka dig och ditt liv så mycket, du ska kunna hoppa i naken om du väljer det själv.
du är en klippa du är värdefull du är vacker och snäll inte ska du bry dig om vad folk tycker eller tänker, låt det vara deras bekymmer. du ska fan stråla av lycka nu oavsett om du har ett bröst eller två, du lever! och du ska kunna göra det du vill göra inget ska hindra dig, ditt ärr ett tecken på överlevnad och det slår stort många har förlorat kampen mot cancer och den har skördat många liv. men tänk du lever och det är nåt alldeles fantastisk. så låt folk stirra och glo det kan även drabba dem en dag.

du har klivit över en stor barriär genom att våga kliva i med bikini nu är det bara fortsätta utmana dig själv, du är viktig och värdefull glöm inte det
fan va du är bra kramar i massor

2012-07-02 @ 21:23:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0