Välkommen

Hej och välkommen till min nya blogg.

Jag som skriver i den här bloggen är en 19 årig mamma som just fått veta att jag har bröstcancer.
Det här är min blogg och det jag skriver här är inte för att underhålla er läsare utan för att bearbeta det som har hänt och kommer att hända med mig.  Jag vill också att ni som läser ska få veta hur jag genom min familj och mina vänner tar mig igenom denna Cancer.
Positiva och negativa inlägg kommer att komma upp på bloggen men kom ihåg det är min blogg och jag skriver vad jag vill.

Tillsist så vill jag inte ha några anonyma elaka kommentarer från er som läser!!

Hoppas ni vill följa min resa och se hur jag besegrar cancern :)



Kommentarer
Erica

Kommer de nån elak kommentar tar vi reda på deras ip-adresser och hemsöker dem:)

Skönt att allt gick bra på operationen, vi hade tänkt komma men vi är lite förkylda så vi ville inte smitta ner dig eller nån annan där.

Men vi kommer och hälsar på i Backträsk i veckan:)

2012-01-24 @ 16:03:58
URL: http://nauticstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0