Upp och ner, ner och upp!

Ja allt började igår med att jag inte tig mig upp ur sängen. Hade så sjukt ont i kroppen och ville bara sova.
Ringde till bröstsköterskan som talade med min läkare. Hon trodde det var en infektion eftersom jag har tappat vätska 2 gånger. Redan någon timme senare kände jag mig bättre. Har fortfarande ont i armen/ "bröstet" men hoppas att Fergie över snart.
Idag har vi varit i sunderbyn och gjort en så kallad, hjärtkammarfunktion. En slags röntgen. Gick bra är ganska van alla
Röntgen och nålstick nu. Hemskt men sant.
Har även varit in på look och beställt en peruk. Det kändes konstigt kan jag lova. Får hämta den nästa vecka.
Åå så hemsk att jag kommer tappa håret :( jag vill inte, fan så jobbigt. Jaja går inte att göra någonting åt det tyvärr..
Imorgon ska vi tillbaka till sunderbyn för att göra ett vul. Ska se så att äggen mår bra och har blivit många.
Ska även träffa onkologen så är lite nervös. Eller nervös är kanske fel ord men ja. Bara att hålla tummarna.
Nu ska jag sova blir en tung dag imorgon.


Kommentarer
Jessika

Håret kommer tillbaka, trots att det känns hemskt får man tänka att det nån gång kommer tillbaka! Och du kommer vara drop dead gorgeous utan hår också! :)



Du är så otroligt stark och duktigt :)

2012-02-09 @ 07:52:26
URL: http://jessiiika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0