Aldrig mer.

Ja jag vet inte riktigt vars jag ska börja. Resan till Umeå gick bra men fy så ont det gjorde.
Jag säger då det, aldrig mer ett äggplock. Tur att jag slipper. Vi åkte ner kvällen före och bodde på hotellet eftersom vi skulle vara där redan 9. Smärta, smärta och mer smärta. Åkte från Umeå kring 6  så blev en sen kväll. Hade sjukt ont och kunde inte gå. Äggplockningen gav dock många ägg. Hela 29 stycken små rackare, vet dock inte hur många dom har fryst ner. Kanske får veta idag.
Ja historian om elände slutar tyvärr inte där. Just nu ligger jag inne i Sunderby för att mina äggstockar är dubbelt så stora som dom ska vara. Illamående och vätska i buken gör att jag får så otroligt Starka kramper. Just nu ligger jag och väntar på att läkaren ska komma. Hoppas jag får komma hem snart.
När ska allt detta skit vara över:(


Kommentarer
tant Camilla

Men söta du. Det är ju inte klokt vilken otur du har! Jag känner verkligen med dig, inte kul att vara på sjukhus, även om man inte har något val ibland. Att du hade ägg, så du slår vilken värphöna som helst, känns kanske inte som nån tröst i det här skedet. Men sen :)!

Krya på dig, vi tänker på dig allihopa!

2012-02-20 @ 12:01:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0