You treat me like a stranger and that feels so rough!

Imorgon är det 11 månader sedan du gjorde min hjärna medveten av att du fanns. Vi har gått igenom mycket du och jag, både gott och ont. Fast mest ont.
Du gör mig osäker på mig själv, du gör så att min hjärna vill helt annat än min kropp. Att något så litet kan förstöra ett helt liv. Du din lilla jävla cell. Nu har jag genomgått operationer, behandlingar, biverkningar och flera sjukhusbesök för din skull. Jag har gjort allt som står i min makt för att göra mig av med dig. Så i fortsättningen hoppas jag att vi ALDRIG mer "möts". Du din äckliga sjukdom, du skulle bara våga hoppa på fel tjej igen. Jag kommer aldrig ge upp!

Fuck you!



Kommentarer
kim

jag vet att du aldrig kommer att ge upp!
jag kommer alltid att finnas vid din sida och hjälpa dig <3

2012-12-04 @ 15:13:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0