Yippie kay yay!!

Ovanligt att allt händer mig.
Just nu ligger jag inne på avdelningen för att jag kanske har en bakterie i blodet. En ond jävel som mest troligt är resistent mot nästan all antibiotika. (förvånad, nä ) Så nu får jag pc 2ggr/ dag och ska få det i några dagar.
Och som grädden på moset så är det venporten som är angripen av den där jävla bakterien så måste kanske genomgå en op för att ta ut den. Nåja nu ska jag tröstäta lite godis och försöka tänka på annat.
 
"jag föddes som otur"
 
 


Kommentarer
pia lovholt

tjena lisa
allt skit händer dig just nu varför det vet bara nån däruppe, jag har funderat miljoner gånger på varför vissa drabbas av allt och andra går obemärkt förbi livet utan ett skrubbsår ens, varför är det så? har ingen aning det enda jag kommit fram till är att just jag orkar med det jag får, min granne gör kanske inte det, men jag gör det, och jag tror att just du lisa är som jag , du fixar det men kanske inte din granne, din vän, din syster, när vi valde detta livet så skrev vi på vad vi skulle bära, vara med om vi bestämde att detta ska jag gå igenom och lära mig om, för att sen bära vidare det till nån annan som behöver det. låter kanske flummigt men så har jag resonerat kring livet när jag har haft det svårt. det har hjälpt mig i min kamp, att just jag förlora ett barn var kanske för att om min mamma hade gjort det hade hon gått under och dött, men att just jag skulle fixa det på nåt vis i de allra svåraste stunder. och jag tror att du måste också hitta din tro, och hur du kan bära din erfarenhet vidare och förmedla dina erfarenheter till nån annan som kanske är mycket svagare än du, jag hoppas innerligt att du snart kan lämna detta bakom dig och leva och njuta av livet som andra unga gör, att du ska få fler barn , campa runt sverige med din fina husvagn och familj. men visst förstår jag dig när du tänker att varför drabbar allt mig, för det har jag också ställt mig den frågan miljoner gånger. kram

2012-08-28 @ 20:07:38
jane thell

Hej lisa tråkigt det med den jävla bakterien som anngripit dig men du ska se att den kommer att försvinna jag skickar mina änglar till dig för att heala dig så du blir stark igen kämpa på lisa många kramar till dig en vän i livet mvh Jane Thell

2012-08-28 @ 22:05:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0