Strålning!

En vecka av strålningen har gått och allt har bara gått bra. 
Känner inte av strålningen alls. Jag har inte fått någon rådnad heller så det är ju bra. 
Det är så sjukt tråkigt att ligga där på britsen i hela typ 3 minuter haha. Som sagt 1 vecka har gått och nu är det 4 kvar, FY SÅ TRÅKIGT, redan less.
 
Nu ska ni få höra något som är lite smått roligt men ändå inte.
Andra dagen på stålningen så ligger jag på min vanliga "plats" under strålningsapparaten. Inget konstigt där inte.
När dom som jobbar där gjort färdigt alla markeringar på min bara överkropp och strålningen nästan är klar så händer det....
Jo en ung, snygg kille ( vi säger ca 30 år ) kommer in och tar mig i handen och säger 
 
-Hej jag heter ****** och jag jobbar också här.
 
 
Tänkte tyst för mig själv.
Hej jag heter Lisa jag är 20 år, utan smink, utan hår, enbröstad och spritt språngande naken på överkroppen. Jo men Hej på dig med. Lite pinsamt, så dagen efter hade jag sminkat mig lite extra och tagit på min peruken hahah Roligt när man tänker efter men ändå ganska hemskt. Varför måste det jobba så unga och snygga manliga just där, ja det är ju fördjävligt ;) 
 
Åker ner igen imorgon och fortsätter strålningen. Om jag får så ska jag ta kort där inne och lägga upp här på bloggen så ni som är nyfikna kan se hur det ser ut :)
 
Ska bli bättre på att fota och lägga upp bilder här, det är kanske bra att ha kvar om jag någon gång skulle "råka" glömma hur det sett ut.


Kommentarer
lollo

Haha men så hemskt ;)

2012-08-10 @ 08:26:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0