Tanken har slagit mig..

Tanken att lägga upp en bild på mitt huvud har självklart slagit mig många gånger. Vad har jag att förlora på det? Det är ju så här jag ser ut och måste försöka acceptera det så gott det går. Samtidigt är jag livrädd för vad andra ska tycka och tänka. Det är ju inte snyggt att vara utan hår men jag har inget val. Skulle vilja ta sånna fantastiska svartvita bilder på mig själv och min skalle och visa hela världen hur stark jag kan vara utan min kvinnliga Look. Men tiden, orken och oron över vad andra ska tycka och tänka tar tyvärr över. En dag, ja en dag kanske när jag fått tillbaka håret då ska jag visa hela världen hur det en gång såg ut. Men just nu försöker jag vänja mig med att visa de närmsta i släkten och vännerna. :)

Tack alla fina som ger mig styrka och fortsätta blogga. Era kommentarer betyder mer än ni kan förstå! <3



Kommentarer
lina

Du är vacker! Vare sig du har hår eller inte bröst eller ej. Och en dag kommer håret tillbaka och säkert ännu finare än innan :) <3

2012-04-22 @ 12:27:10
Emma

Tänker på dig. Du är fin precis som du är, oavsett om du har hår eller bröst!

2012-04-24 @ 17:48:41
Andreas Nilsson

det är din insida som räknas ditt stora hjärta o glada roliga trevliga sätt o vara på inte utsidan

2012-04-26 @ 08:40:28
pia lovholt

gulliga lilla lisa

du är lisa med eller utan hår, och är det någon som tycker nåt för det stå för dem, hittills finns det ingen cancerpatient som har kvar sitt hår under en behandling, jag har en vän på min fb som har gått igenom samma som du och hon fotar och är stolt och lycklig att hon lever med eller utan sitt hår. hon fotar sig utan hår och alla gillar henne precis som hon är. och det kommer dina nära också att göra, håret är något som kommer inifrån, det du själv tror inte samma som folk utifrån tänker, de tycker nog att det är hemskt att du som är så ung ska drabbas av detta hemska. upp med näsan lisa du är bra och fin på alla sätt med eller utan hår, du är samma person inifrån och ut, kram och lycka till

2012-04-28 @ 20:36:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0