Tack då vet jag!

Vissa människor förstår jag mig inte på. Att säga att man ska finnas där oavsett vad som händer och sen när vissa av dessa personer verkligen behövs så "försvinner" dom spårlöst.
Vissa människor som man absolut trodde i alla fall skulle komma fram och fråga hur man mår låtsas som ingenting och vänder ryggen till. Finns till och med helt okända människor som bryr sig mer än dessa människor som känner mig väl. Det är i svåra situationer som dom rätta vännerna visar sig.
Blir ledsen och lite besviken på dessa människor. Fan vissa är jag till och ned släkt med. Att komma fram och fråga hur jag mår eller bara ge mig en kram skulle betyda nog mycket. Jaja, nu vet jag ju vilka människor jag verkligen inte ska låta ta mer energi från mig. Men dom människor som stör mig mest är dom som är så sjukt nyfikna. Dessa människor bryr sig inte ett skit om hur jag mår, dom är bara nyfikna som vill ha någonting att prata om.
Nåja energitjuvar finns på alla ställen. Tänker inte ödsla mer energi på att fundera varför vissa människor beter sig som dom gör. Hör av sig ibland när det passar osv...

Nu till något mycket roligare. Fick brev från fk igår och har blivit beviljad aktivitetsersättning :D Yes!!! Ingen är gladare än jag, kommer få några tusen extra i månaden som vi kan leva på. Oj så skönt, en stor klump lättade från hjärtat.
Om man är envis och verkligen vägrar att ge upp så löser sig allt tillslut. Nu ska jag bara övervinna cancern också så är jag ju nästan i mål! Förstå så skönt det känns.

I helgen blir det att mysa med familjen, äta god mat och kanske se en bra film! Ha det bra.




Kommentarer
Titti

Tänk att det är så en del reagerar... Synd för dom att måsta veta att man inte stöttat eller funnits där..

2012-04-16 @ 22:17:08
Andreas nilsson

ja du jag vet hur det där är men det är ju som du säger låt som inte ta massa enerig av dej lägg det på dom som värkligen betyder nått för dej

2012-04-16 @ 23:21:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0