Människor som betyder mycket

Ja det finns många av er där ute som är så sjukt underbara. Stöttar mig på alla möjliga sätt och vis. Tack till er. Men det finns några av er där ute som jag bara vill uppmärksamma hur tacksam jag är över att ha er i mitt liv. Min familj vet att jag älskar dom mest av allt i hela världen så ni vet att ni alla är speciella på erat eget vis ♥ 

Den första jag vill säga tack till som är en helt underbar person, alltid glad och ger så otroligt mycket till alla människor runt omkring fast hennes liv har varit ett rent helvete. Pia du är en underbar människa. Du ger mig energi, styrka och mod att fortsätta kämpa när livet är som svårast. Stort tack och många kramar till dig ♥

Sen vill jag tacka en tjej som jag aldrig har träffat "irl". Den här personen är också ung mamma och vi fick veta ungefär samtidigt att vi hade cancer. Trots att vi aldrig träffats och bara skrivit med varandra på fb och via bloggen så får hon mig att må så sjukt bra. Ja Titti jag pratar om dig. Dina värmande ord, din kämparglöd som du utstrålar trots att du också är sjuk gör mitt liv lite lättare att leva. Stort tack även till dig ♥

Sen till en människa som jag känt sen jag föddes. Otroligt glad och sprallig person. Hon intygar mig att det inte är utsidan som räknas utan det som finns på insidan. Stöttar med många fina ord om hur vacker jag är trots alla mina ärr och mitt skalliga huvud. Tack underbara Eva R för att du får mig att inse att jag är perfekt precis som jag är. ♥

Nu till en mycket rolig människa. Får mig att skratta och glömma att jag är sjuk för ögonblicket. Stöttar och peppar på alla möljliga sätt och vis. Han har fått mig att slå upp ögonen, strunta i dom människor som tar energi och fokusera på att kämpa igenom detta helvete. Det är du min kära morbror Andreas. Tack för att du är du och för att du ger mig dom där ögonblicken som får mig att glömma att jag är sjuk. ♥

Skulle kunna skriva något om er alla men då skulle inlägget bli så otroligt långt. Ni finns alla i mitt hjärta med jag har nog aldrig sagt detta till dessa människor att ni är helt awesome! Fortsätt att vara dom fantastiska människor ni är.


Bilden lånad från google


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0