Jag lever.

Jag lever och mår sjukt bra just nu, eller mina fötter, ben och händer är svullna och det ilar i ryggen från sprutorna men jag mår bra ändå. Inget illamående och ingen kan vara lyckligare än jag.

Har svårt att vara stilla. En hemmakväll är ju bara att glömma. Är alltid på nya äventyr. Piteå, Luleå, Skellefteå, Älvsbyn ja ni hör ju. Men jag tänker såhär att medans jag mår bra ska jag ta och göra det jag tycker är roligt :) springa på stan, träffa vänner, äta god mat det gillar jag.

Just idag har jag inga planer på vad som ska hända men någonting hittar jag säkert på :)

Tänk inte, bra gör det!



Kommentarer
bästa jenny

åhhh vad roligt att höra att du mår bra ni kan ju komma och hälsa på barnen har frågat efter er. passa på nu medans du mår bra kram

2012-04-27 @ 09:20:20
mamma

Full av energi det är min flicka det:)blir så glad när du är så pigg:)Kram

2012-04-27 @ 19:47:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0