En sån där bra dag idag.

Idag har det varit en mycket bra dag. Har spenderat största delen av dagen med min kära syster. Först blev det bio och sen en middag på det :) roligt och gott på samma gång :) tack för det syster <3

Känns skönt att jag börjar må liiiite bättre. Illamåendet sitter fortfarande i men tröttheten är inte alls lika jobbig som för några dagar sedan.
Ikväll börjar jag dock med mina sprutor så kommer nog få ont i kroppen igen :/ lite tråkigt men jag har ju klarat av det förut.

Måste bara skriva en sån där liten detalj. Varje gång före behandlingen så tas det prover och en vikt så i tisdags var inget undantag. Men nu till saken, vägde då 50,1 kg och igår tog jag en ny vikt och vägde då 46,1 kg. Till saken hör att jag inte alls ätit dåligt utan det är nog vätskan som försvunnit ur kroppen men så pass många kilon på 3 dagar är ganska konstigt.

Nåja nu ska jag lägga mig i soffan och äta lite onyttigheter så jag går upp i vikt igen ;) hehe.
Kram till er alla fina människor där ute!


"Här kommer balla Boris" haha bara jag och syster som förstår!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0