Down the bumpy road


Längst där borta ser jag ljuset!!


Kommentarer
pia lovholt

så där har jag också känt när denise dog, först var allting svart nattsvart, sen gick tiden kanske ett år eller två. då börja jag se ljuset där långt borta, jag är kanske lite närmare ljuset idag, man liksom pendlar fram och tillbaka, ljuset är inom räckhåll vissa perioder sen faller man tillbaka och så är det långt långt bort, och sen är man tillbaka så man har inte så långt till ljuset, huvudsaken är att man inte ger upp. att man gör roliga saker för sin egen skull. det som ger en energi och glädje det tar en fortare till målet. kram till dig

2012-04-28 @ 20:41:29
Syster Sara

Du ska klara detta, VI ska klara detta!! Vi stöttar dig till hundra procent och vi älskar dig så himla himla mycket!!! <3

2012-04-28 @ 21:34:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0